Toshiba Sony si Hitachi vor sa construiasca LCD-uri impreuna
Ideea nu a fost a acestora ci a celor de la Innovation Network Corporation of Japan (INCJ) care a facut presiuni in acest sens in ultima vreme asupra celor trei mari producatori mentionati. Acestia se vor organiza intr-o companie nou infiintata ce se crede ca va purta numele de Japan Display. Companiile vor investi in acest parteneriat pentru a oferi consumatorilor o calitate mai ridicata a produselor si sa speram si un pret mai redus al acestei tehnologii.
Un alt scop al acestui concept este acela de a face fata gigantilor in domeniu, vorbim aici de AOC din punct de vedere al volumului si de Samsung din punct de vedere al tehnologiei. Este o decizie strategica ale carei efecte o vom observa in urmatorii ani.
INCJ a luat ființă în iulie 2009 ca parteneriat public-privat care oferă suport financiar, tehnologic și administrativ mediului business de ultimă generație. INCJ susține în special acele proiecte care combină tehnologiile și experiența complexă din diverse industrii și pun în valoare inovația. INCJ are capacitatea de a investi până la 900 de miliarde de yeni (aproximativ 12 miliarde USD)
Până în prezent, INCJ a investit aproximativ 325 de miliarde de yeni în 19 proiecte și se concentrează pe o gamă variată de domenii, de la energie verde, electronice și IT, biotehnologie pentru sectoarele de infrastructură cum ar fi aprovizionarea cu apă. INCJ impune o abordare proactivă a investiției, implicându-se în dezvoltarea afacerilor din domeniul tehnologiilor la nivel înalt prin proprietate intelectuală, prin extinderea companiilor start-up și a dezvoltării agresive peste hotare, prin inițiative precum restructurarea și fuzionarea companiilor tech sau preluarea companiilor străine.